Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzewygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200
OdpowiedzJestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...
Odpowiedzdobrze napisane ,co do tw 200 i tira konkretnie tw wyprzedzającego tira niewidziałem ale ja wczoraj kymco s9 wyprzedziłem z 5 tirów a z tego co pamiętam tw 200 jest sporo szybsze niż moje kymco ;) co do dopracowania moto mi na oko się bardzo podoba , chociaż te panie w filmiku bardziej .
Odpowiedztzn w miescie te tiry wyprzedzałem bo na trasie to wiadomo niema szans;)
Odpowiedz